Pages

Welcome to anour Journal

Having fun enough with all the stuff on myspace,friendster, skype, or facebook??? Why not all of u just type my blog address n get know all about my frenz n myself...korang takyah pnat2 bace bende2 yg boleh mess up kan kepale korang ngn bace bende yg sarat marat,just turn to myblog n all about me n event yg ano arrangekan utk kwn2 sume.....


Blog ini adalah seratus-peratus idea asal anour dan tidak dicopy dari mana-mana sumber. Sebarang peniruan dari laman blog ini adalah tidak sah dan akan didenda(belanja anour minum cendol) hehe..

Sunday, October 5, 2008

Sambutan Hari Raya Aidilfitri 2008



Askum...,

Sambutan raya tahun 2008 ni agak meriah. Byk faktor yang menyebabkan aku kate camtu. Antaranye thun ni aku dapat raye tgether ngn group kwn2 di Ampang...
Selalunya kitorg tak dpt raye bersame 4 org.. Selalunya mesti akan x ckup seorang sbb dorg slalunya akan blik kampung. tpi thun ni, Kami best....!!

Kami sempat berpuase bersame, n byk gila tgkap gmba setelah berape lame kami x tgkap gmba bersame....

Antara Gamba Tyme tu ialah:













Kami memang dah berkawan sejak darjah 4 lagi.., dan segala aktiviti kitorg akan buat bersame. Kami memang best smpai bila2....!!









Gamba Pagi Raya pulak memang byk. Antaranye:
























Raya memang Meriah. Wasalam...

1 comment:

Mohd Shaqimi bin Yusof said...

ANOUR!!!!!!! Lama siot x tgk kau!! Alih2 rambut dah macam megi, panjang gila!!!! HAHAHA!! Kidding ah bro. Don't judge a book by its bulu. Aik? Sumpah x masuk. Hahaha. Seronok ko dapat beraya ngan geng2. Aku raya ke-3 dah balik melaka. Sedih siot. Gambar sume stylo habis dah aku tgk sorang2. Haha. Papehal pun, cousin ko yg sorang tu mmg lawa :P Kenal2kan lah eh? Hahaha. Aku target 20 hrbulan 10 ni ko kenalkan, boleh? hahahaha
Kidding bro. Hahaha. Take care man. Selamat Hari Raya!!!! Maaf Zahir dan Batin!!!! PS: Batin tu kalaw2 ada aku ehem2 ngan ko ah. HAHAHAHA!